۱۳۸۹ مهر ۴, یکشنبه

اعمال سلیقه در پیشنهاد!

دوست کاریکاتوریست من هر از گاهی به چیزی علاقه‌مند می‌شود. و حالا به کتاب. هر روز زنگ می‌زند و راهنمایی برای  انتخاب کتاب می‌خواهد.
به نظرم علاقه‌مند شدن به کتاب و حتا دیدار با یک کتاب خوب مثل دیدن و یا علاقه‌مند شدن به هر چیزی در عالم محصول یک اتفاق است و البته جنس این اتفاق در مورد کتاب کمی فرق می‌کند.
دوست کاریکاتوریست من به صورت اتفاقی کتاب می‌خرد. و در آخرین خریدش در دام پل آوستر افتاد. با این‌که هیچ‌وقت نتوانستم با کارهای این آدم کنار بیایم ولی همیشه به خاطر جادویی که برای افراد زیادی داشته، ستایشش کرده ام. نثر ساده و ماجراهای خیلی ملایم و فضای بی‌ریخت قصه‌ها که اتفاقا از جذابیت‌های قصه‌هاش برای خیلی‌هاست برای من هیچ علاقه‌ای ایجائ نمی‌کند. شیفته‌ی فضای قرص و جادویی رمان‌های روسی و فضای واقعی و دوست‌داشتنی قصه‌های انگلیسی و .... هستم.
دوست کاریکاتوریست من از امروز داستان روسی می‌خواند! برادران کارامازوف فکر کنم.

۴ نظر:

  1. و البته داشتن یک پیشنهاددهنده‌ی کتاب خوب در جهت داشتن اتفاق خوب موثره

    پاسخحذف
  2. @سعیدکوه: خب اون هم خودش یک اتفاقه!

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف